am plecat… am treabă

Cum spuneam, am treabă🙂 Am plecat de-aici!

Da, și din Flori de Piatră seacă!…,

… dar nu mă plâng, munca asta mă face să văd lucrurile în roz.

Ar trebui, totuși, să mă grăbesc; vine toamna…

Published in: on miercuri, 2 Septembrie 2015 at 9:41  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://arhitectul.wordpress.com/2015/09/02/am-plecat-am-treaba/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Câtă inspirație! O plăcere – blogul tău

  2. Îți mulțumesc! Asemenea aprecieri mă determină să mă întorc aici din când în când, chiar dacă nu le merit.

  3. Wow… cat de frumos… o minunata poveste spusa in 3 cuvinte si 2 imagini… Fascinant.
    Bravo!🙂

  4. Îți mulțumesc. După cum vezi, locul ăsta este, deja, oarecum hopeless; de-abia mai aduc vorba sau lumina aici.

  5. Hmm… este, dar nu este… lumina inca exista, trebuie doar sa-ti mai amintesti s-o faci sa straluceasca!🙂

  6. Știu că ar trebui să mai trec, din când în când, pe-aici, mai ales că, în ultima vreme, am ajuns să mă îndoiesc că lumina există în sine, fără să fie provocată sau măcar privită.
    Dar locul ăsta îmi este drag; nu ar trebui decât, așa cum spui, să-mi amintesc asta mai des. Mulțumesc, H.

  7. Daca nu vei mai uita, eu ma voi bucura cu placere de lumina din scrisul tau. Spor si inspiratie, iti urez! Cu drag🙂


Lăsați un bilet aici

